تندِ تند!!!

تندِ تند!!!
 
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 95
بازدید کل : 3437
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



ساخت کد موزیک


 cougar_challenger

 

 

کمپانی کوگار همواره به دلیل طراحی زیبا و استفاده از رنگ های جذاب مورد توجه کاربران قرار می گیرد و طی همکاری شرکت سیاره سبز (گرین) با این کمپانی آلمانی، تاکنون محصولاتی از کوگار وارد کشور شده است. جدید ترین محصول کوگار یک کیس زیبا است که در نمایشگاه کامپیوتکس نیز رونمایی شده بود و قرار است تا مدتی دیگر توسط شرکت گرین با نام X6-Challenger وارد بازار کشور شود. این کیس زیبا در رنگ زمینه اصلی مشکی و سه قاب جلویی در رنگ های سفید، نارنجی و مشکی تولید می شود و در نمای داخلی کیس نیز از ترکیب دو رنگ مشکی و نارنجی استفاده شده است. فضای داخلی کیس اجازه نصب کارت های گرافیک با طول 410 میلیمتر را به شما خواهد داد که این فضا با قابلیت حذف محفظه SSD های 2.5 اینچی میسر می شود. در صورتی که در سیستم خود از سالید دیسک استفاده می کنید، می توانید از فضای بالای کیس برای نصب آن استفاده کنید که قابلیت نصب و راه اندازی سریع (Hot Swap) را نیز داراست.

 

cougar_challenger

 

خنک کنندگی داخل این کیس توسط یک فن 200 میلیمتری LED در پنل جلو و یک فن 120 میلیمتری Turbo در پنل عقب انجام می شود. البته شرکت گرین طبق معمول تغییرات مثبتی برای این کیس انجام داده و یک فن 230 میلیمتری LED را جایگزین کرده و یک فن 120 میلیمتری نیز در سقف کیس نصب کرده است. با توجه به ظاهر کیس و تعداد 7 اسلات برای نصب کارت های جانبی PCI (سه عدد کارت گرافیک)، یک گزینه ایده آل برای گیمر ها خواهد بود.

 

cougar_challenger

 

کاور کناری کیس از نوع شیشه ای بوده و قابلیت نصب یک فن 120 یا 140 میلیمتری نیز برای آن وجود دارد. اسمبل در کیس Challenger به صورت معکوس بوده و پاور در پایین کیس نصب می شود. کاربرانی که قصد استفاده از واترکولر برای پردازنده یا کارت گرافیک دارند، تعداد سه حفره برای انتقال لوله ها به داخل کیس در نظر گرفته شده است که در بالای کیس و زیر فن 120 میلیمتری قرار گرفته است. تعداد دو پورت USB 3.0 به همراه جکهای صوتی در پنل جلوی کیس وجود دارد و کلید پاور کیس طراحی مشابهی مانند کلید استارت خودروی لامبورگینی اونتادور دارد که توسط یک کاور پوشانده شده است و برای روشن کردن سیستم ابتدا باید این پوشش را بالا برده و پس از آن خودرو (در این جا سیستم!) خود را روشن کنید. در ادامه می توانید تصاویری زیبا از این کیس در نمایشگاه کامپیوتکس 2012 را که توسط مجموعه سخت افزار ثبت گردیده است، مشاهده کنید.

 

Cougar challenger

 

Cougar challenger

 

Cougar challenger

 

 


javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:کیس کامپیوتر گرین کیس گرین کوگار فن کوگار cougar challenger , توسط P.B